מטריקוטן קרם לריכוך צלקות בעור

כאשר אנו עוברים טראומה ונוצר פצע בעור, הגוף מתחיל בתהליכי שיקום ובניה. תהליך ההחלמה של פצע או נזק לאפידרמיס והדרמיס, מורכב ממספר שלבים כאשר בסוף התהליך הקולגן עובר תהליך עיצוב ובניה מחדש למבנה שתי וערב מאורגן ומתוח עד לקבלת עור חדש מושלם וסופי. 
כאשר הפצע רציני ועמוק, תהליך השיקום יסתיים רק לאחר יצירת צלקת שבדרך כלל צבעה שונה מצבע העור .צלקת עבה ויותר בולטת מפני השטח ובצבע אדמדם תקרא Keloid – קלואיד. 
מטריקוטן קלו-סופט הינו קרם נגד צלקות וקלואיד מכיל מרכיבים אשר מתפקידם לייצר קולגן במבנה מרושת ומאורגן matrix)) כמו של עור רגיל.בנוסף, הקרם מכיל מרכיבים אשר מתפקידם לזרז את תהליך היוצרות תאי הדרמיס החדשים,וכן מרכיבים אשר ממיסים את הצלקת או הקלואיד. כך אנו משיגים הגלדה מלאה ומוקדמת של הפצע ומונעים התפתחות צלקת או קלואיד. מטריקוטן קלו-סופט מתאים למניעת התפתחות צלקת בעקבות כל ניתוח כירורגי, תאונה או פציעה כאשר קיים חשש כי בתהליך השיקום תיווצר צלקת או קלואיד וכן הוא מתאים לשיפור מראה צלקות פוסט אקנה. 
מטריקוטן צלקת יעיל גם לאחר היווצרות הצלקת וזאת במידה ומתמידים בטיפול תקופה ממושכת.

מה עושה את קרם קלו-סופט כה ייחודי ?! קרם קלו-סופט עשיר בחומרים יעילים שלא רק משפרים את מראה הצלקת אלא גם מחליקים את העור ומסייעים לתהליך החלמת העור.
שילוב מעולה של ביו-פפטידים עם מיצוי תאי גזע צמחיים בצורת מיקרוספרות מסייע לבנות קולגן. ויטמין C כאנטיאוקסידנט וחומרים משקמי עור אחרים, מפחיתים בצורה דרמטית את אדמומיות העור והדלקת המקומית. בסיכומו של דבר שילוב של חומרים אלו יכולים לרכך את מבנה הצלקת ולהביא לשיפור במראה העור.

הרכב הקרם נגד צלקות וקלואיד:
Palmitoyl tetrapeptide -7 : ביופפטיד השייך לקבוצת חומרים פעילים הנקראים מטריקינים. מתפקידם לעודד חידוש תאי עור, ייצור רשת קולאגן ואלסטין. חומר זה מסייע בשיקום מהיר של העור לאחר פציעה, דלקת או הופעת אדמומיות.
Palmitoyl Oligopeptide: חומר זה מצטיין בייצור Glycosaminoglycan ועידוד התחדשות הקולאגן, וביכולתו לשחזר ולבנות מחדש גם קולגן שנבנה בצורה קלוקלת ובמבנה בלתי מאורגן ולהפוך אותו לקולגן תקני בעל מבנה של רשת הקלועה שתי וערב.

Methylsilanol hydroxyproline aspartate: מעודד התחדשות רקמה ומשפר פקטורי ריפוי והתאוששות של העור, מעודד יצור מוגבר של קולגן במבנה של מטריקס מאורגן, משחזר קולגן “מקולקל ” הנמצא במבנה הצלקת, אנטי דלקתי, אנטי אוקסידנט ומגביר את לחות העור לזמן ממושך. למרכיב זה יש תכונות חידוש מראה העור בדומה ל- Retin-A ללא תופעות לוואי הקשורות לרטיו- A. תכונה זו הוכחה בניסיונות קליניים תחום הדרמו-קוסמטיקה הינו תחום המתחדש במהירות. לפני עשור שנים הופיעו חומרים חדשים ויעילים הנקראים ביו-פפטידים ובעשור הנוכחי נמצאים בחזית המחקר תמצית תאי גזע צמחיים ובעיקר תמצית תאי גזע של התפוח השוויצרי.
תאי גזע הינם תאים ראשוניים הנוצרים בעובר. בשלב מסויים הם עוברים תהליך התמיינות כאשר כל כאשר כל תא גזע מקבל תפקיד ספציפי לייצר את אחת מרקמות הגוף.
אצל האדם הבוגר קיימים תאי גזע בכל חלקי הגוף וגם בעור. תאי גזע אלו משמשים מקור להתחדשות רקמות הגוף בעיקר לאחר נזק או פציעה או דימום.

תאי גזע המפוזרים בעור אחראיים לחידוש העור ורקמת התמיכה שלו. תאי הגזע אחראיים לתיקון אזורים שנפגעו ובעיקר לזירוז היצור של סיבי קולגן שהתרופפו וכן להמריץ את יצור החומצה ההיאלורונית והנוזל הבין תאי ובכך לשמור על התחדשות העור.
כיום מפיקים מיצוי של תאי גזע ממקור צמחי. אנו משתמשים במיצוי צמחי של תאי גזע המופקים מזן נדיר של תפוח שוויצרי הנקרא Malus Domestica שנחקר רבות ונמצא יעיל בתחומים הבאים:
שומר על תכונות תאי הגזע של העור 
מעורר אותם לפעילות של התחדשות העור
אפקט אנטי דלקתי מפחית את אדמומית העור הצלקתי 
מעודד יצור קולגן ומסייע בטיפול בצלקת
משקם את המבנה של הנוזל החוץ תאי
בעל תכונות של אנטי אוקסידנט –מפחית את הדלקת ונפיחות העור באזור הצלקת

חומצה היאלורונית: חומר זה מקנה לעור לחות מושלמת לאורך זמן רב ובמקביל יש לחומצה היאלורונית אפקט מילוי ומיצוק עור ALLANTOIN: מעודד התחדשות של תאי עור, התחלקות תאים מהירה וחידוש בנית רקמות החיבור של העור, החומר הינו אנטי דלקתי טבעי ומוסיף לחות לעור
ויטמין C – אנטי אוקסידנט, חיוני להתחלקות תאים ושיקום עור פגוע, בעל אפקט להבהרת עור.
תמצית אלו –ורה: למניעה וטיפול בנזקי העור.
ויטמין E: אנטי אוקסידנט חשוב השומר על העור מנזקי שמש ומעכב הזדקנות עור
חומרי ריכוך והחלקת עור – חומרים אלו נותנים לעור תחושה נפלאה של רכות ועידון ותחושה של עור חלק.

למרוח פעמיים ליום ולעסות עד לספיגה מלאה. במידה והעור אינו מגורה כדאי למרוח קודם קרם חומצה גליקולית ולאחר כחצי שעה את קרם קלו-סופט.

SHARE