אולטרה פירמינג קרם – אנטי אייגינג

קרם למיצוק ולמניעת הזדקנות עור

מתאים לכל סוגי עור

  אולטרה פירמינג קרם מכיל רכיבים אשר מסייעים לתהליך מיצוק העור ומניעת הזדקנותו.הקרם מכיל ביופפטידים , מיצויי צמחים נבחרים ואנטי אוקסידנטים אשר מעכבים את תהליך הזדקנות העור.הקרם מעניק לחות עשירה ומקנה מגע קטיפתי לעור.מתאים לכל סוגי העור
תהליך ההזדקנות הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולא תמיד הוא מתקבל כדבר המובן מאליו. סימני הזדקנות החיצוניים הנראים על פני העור אינם מתקבלים באהבה והם הסיבה שאנו מרגישים זקנים.כל אשה מרגישה שהיא צריכה להלחם בסימני הזדקנות העור.

  ARGININE PCA   
” גליקציה ” GLYCATION  הינו התהליך השני בחשיבותו הגורם להזדקנות עור .גליקציה מתרחשת כאשר סוכרים הנמצאים בדם נצמדים לקולגן ואלסטין ואלו  מאבדים את הגמישות שלהם דבר המוביל לריפיון עור ולנפילה של העור עקב כוח הגרביטציה. ARGININE PCA מוגדר כנשק יעיל נגד הזדקנות עור.הוא נלחם ומונע את תהליך “הגליקציה ”  הוא “משחרר” את מוליקולות האלסטין והקולגן מהסוכרים שנצמדו אליהם ואז מתעורר תהליך הצערת עור ומיצוק אינטנסיבי. חומר זה זכה בשנת 2017 בתואר “חומר השנה במלחמה בהזדקנות עור ” 
Snow Algae powder  – אבקת אצת שלג 

לאחרונה התגלה גן בשם קלוטו KLOTO GENE.מחקרים הראו כי גן זה אחראי להפעלת מנגנון שימור חיי התא ואריכות חיים של התא. מחסור בגן זה גורם להזדקנות מוקדמת.חוקרים שויצרים חקרו את מחזור החיים של אצת השלג הגדלה באיזורי שלג באלפים וכן בקוטב הצפוני והדרומי.מתברר כי בחורף כאשר האצה מכוסה בשלג והיא נטולת יכולת לייצר אנרגיה , האצה נמצאת במצב של תרדמת וצבעה אדום ורוד אולם כאשר לקראת האביב והקייץ האוויר מתחמם האצה הופכת לירוקה ומתעוררת לחיים ומבצעת תהליך פוטוסינטזה. חומרים אשר מפעילים את הגן “קלוטו” אחראים למחזוריות זו.”קלוטו” אחראי לתוחלת חיים ארוכה יותר של תאים ולשימור עור צעיר.
אבקת אצת השלג מכילה רכיבים טבעיים אשר מפעילים את הגן קלוטו בתאי העור ומעודדת את תהליך הצערת עור והקניית זוהר לעור.

Pichia/Resveratrol
 Resveratrol הינו חומר ניגוד חימצון המופק מקליפות ענבים אדומים ומכיל ריכוז גבוה של פוליפנולים.זהו חומר עם פעילות אנטי-אוקסידנטית רבת עוצמה. הוא חומר אנטי-דלקתי אשר עוצר את תהליך חמצון העור אשר גורם להזדקנות עור. רסברטרול גם מסייע ליצור קולגן ולמניעת נזקי שמש.השילוב של  Pichia/Resveratrol מסייע למיצוק עור,להשטחה של קמטוטים ולמראה של עור צעיר יותר 


Acetyl Hexapeptide-8    – Argireline 
זהו תחליף טבעי ל-“בוטולינום טוקסין”.הוא עושה אותה פעולה אבל במנגנון פעילות שונה.
קמטי הבעה נוצרים מהרבה סיבות, העיקרית הינה התכווצות שרירים בעור הנגרמת ע”י קבוצת חלבונים הנקראים SNARE.חומרים אלו גורמים לכיווץ שרירים המוביל להיווצרות קמטים.  “ארגירלין” מנטרל את השפעת ה-SNARE ובכך מונע כיווץ שרירים וגורם לפעולה הפוכה של רפיון שרירים בעור .ריפיון שרירי העור גורם לשיפור בעומק ושטח הקמטים והתוצאה הסופית תהייה מראה צעיר יותר.בכך מהווה “ארגירלין” תחליף טבעי ל-“בוטולינום טוקסין”


PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7+PALMITOYL OLIGOPEPTIDE
תערובת פיופפטידים זו נקראת  MATRIXYL 3000 אלו ביופפטידים השייכים לקבוצת חומרים פעילים הנקראים מטריקינים, מתפקידם לעודד חידוש תאי עור, ייצור רשת קולגן ואלסטין. חומר זה מסייע למיצוק עור ועיבויו, לשיפור מראה קמטים,ליצור חומצה היאלונית ולשיפור בגמישות העור. ” MATRIXYL 3000 ”  נחשב לאחד  החומרים הפעילים ביותר למלחמה בהזדקנות עור.

הוראות שימוש: בוקר וערב,על עור נקי,להניח על עור הפנים(לא באזור העיניים),הצוואר והמחשוף ולעסות בתנועות עיסוי עדינות על לספיגה מלאה.

SHARE